1242212621_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olen käynyt Astmalääkärillä todellakin aikaa sitten.. =) Siellä lopulta puhuin vaikeuksista MTT:N lääkärin kanssa sain tupakan lopettamis lääkkeet mutta en vieläkään sitä lausuntoa. En käsitä mitä nuilla lääkäreillä pyörii mielessä minä käytän piippuja ympäri vuoden kun astmani muuttunut ja taas lääkäri sanoi että talvella et sitten muutenkaan käytä nuita lääkkeitä niin korvattavuutta ei voida sen takia antaa. Sanoin sille että astmani on muuttunut, minulla koira ja talvella ja kesällä on vaikein aika vuodessa saada happea mutta ei se käsittänyt. Pitää mennä syksyllä uudestaan puhalluksiin ja Lääkäriin vaikka juuri sen takia keväällä kävin ettei syksyllä tarvi. Jolukuussa on jo liian myöhäistä ja silloin astma on talvis aikaan minun kohdallani hankala ollut jo kaksi vuotta. Kokemus asioiden kanssa ei tarkoita katsokaas mitään vaan lääkäri on jumala.... Näin se menee täälä Tornion Arvauskeskuksessa. Menkää ihmiset todellakin yksityiselle niin loppuu turhat lääkäri käynnit. Minulle tuntuu että talvea kohden on lisääntymässä kuin toisinpäin vaikka tarkastukset aloinkin jo Tammikuussa.... On tämä kumma kaupunki. Vaikka kuinka yrität välttää käyntejä niin huomaat istuvasi siellä useammin kuin kerran kuukaudessa ja aina samojen vaivojen kanssa. Niin ja arvatkaa mikä mulla nyt on Yllättäin pientä lämpöä ja yskä.... Tosi hyvä lääkäri.