1236804898_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olen nyt sitten käynyt Mtt:n Lääkärillä. Siellä käynti ei auttanut minua eikä ketään muutakaan. Puhutaan moniammatillisesta yhteistyöstä niin Lääkärit ei vedäkkään yhteen hiileen...

Minulle oltiin vakavissaan hankimassa lääkettä masennukseen ja terapeutit olivat sitä mieltä että olen siinä vaiheessa elämää ja masennusta että lääke olisi tarpeellinen vaikeiden tilanteiden ylipääsemiseskis ym. syitä.  Lääkäri takertui kipuihin joita Fysiatrian osastolla tutkitaan ja määräsi sitä kipulääkettä lisää ja sanoi että kuukauden päästä töihin... Olin asiasta ensin sitä miletä että menen kesä töihin jos minua soitetaan olin sairaslomalla tai en nyt en sitten menekkään kun olen sairaslomalla kuukauden... Sairasloma on tarpeellinen mutta kuka hoitaa minun masennusta??? Juttelemalla niitä näitä ja syömällä kipulääkkeitäkö??? Joo syön keskushermostoon vaikuttaavaa Triptyl valmistetta joka otetaan yöksi ja päivisin Thyroxinia. Entä päivät???

Kuka auttaa esim. Tupakanlopettamisessa??? Minä saan polttaa tupakkaa kun olen masentunut ja mielenterveysongelmainen??? !!!! Miksi minua ei haluta auttaa??? Kaikki on tappelun takana.

Minusta olen ihan tavallinen ihminen jolle on tullut pitkä alamäki, enkä mielelenterveysongelmainen joka polttaa tupakkaa kun ei onnistunut täydelisyyden tavoittelussa ja romahti totaalisesti niin ettei ole tyytyväinen enää omiin ponnisteluihin. Näin minä ajattelen ja voi olla varma että seuraavalla lääkärin ajalla annan kuulua ja lujaa. On se nyt kumma jos ei saa apua silloinkun ihminen tarvii sitä. Sterssi ja minun elämän tilanne ei muka ole sellainen että olisin työkyvytön!!!!! Tottakai minulle tulee aina käymään näin. Itse minun pitää lääkkeeni määrätä itselle ja lukea lääkäriksi.... Olis vain ne hyvät arvosanat niin olisin jo mennyt kouluun...