#mce_temp_url#Pidän paljon maalaamisesta, nykyisin vähenemissä määrin. Nämä maalaukset olen tehnyt 2000-2003 vuosien aikana.

Tämä on tehty tunteiden myllertämänä, koska olen tehnyt sen huolimattomasti. Maalaus auttaa jos on oikein alakuloinen... Aivan samalla tavalla kuin muidenkin käsitöiden tekeminen.



Tämä on minun tekemä "nallen korva"- pipo. Tilkkumuorin avustuksella se onnistui.


Ylemmät verhot olen tehnyt ystävä numero nelosen avustuksella. Kansgas on leikattu pussilakanasta. Alemman verhon olen tehnyt Tilkkumuorin avustuksella ja kangas on leikattu pöytäliinasta.

Tässä on aloitettu huivi. Lanka on Rovaniemen reissulta viime kesältä. Olin tuoloin paljon töissä ja muuttopuuhat oli edessä joten se jäi kesken. Kyllä se vielä valmistuu mutta olen niin hiivatin ranttu.

Nämä sydämet olen löytänyt "Vanhasta" Tiimarista ja Ne osoittivat makuhuoneen oven ja Wc:n oven. Kirjoitin kohovärillä ja hyvin onnistui. Sen vain piti antaa kuivua kaksi päivää. Nyt olen kyllästynyt jo näihin ja mietinkin patenttia jossa nämä ei kolisisi ovea aukaistessa. Kuka muka haluaa käydä yöllä Wc:ssä hirveän kolinan saattelemana?! =)

Tällaisia kankaita olen alkanut keräämään tyttö aiheiseen tilkkutyöhön. Siitä pitää tulla iso ja kankaita paljon. Joko Tilda aiheisia, pikku kukkaa tyttö aiheisia tai enkeliaiheisia. Minun näköisiäni.

Näitä olen tehnyt joskin hienompana versiona ystävilleni joululahjaksi. Alkuperäinen idean piti olla tämän näköinen mutta en ollutkaan tyytyväinen lopputulokseen. Runon kirjoittaja on halunnut pysyä tuntematomana.

Olen piirtänyt tämän lyijykynä taulun 2000-2003.

Tämä on teline jonka olen itse vätöstänyt joskus ilman ohjetta ja silloin minulla olisi ollut tälle käyttöä mutta en keksinyt silloinkaan mihin laittaisin tämän. Idea oli että se näyttää vähän huolimattomalle, oli hankalan värinen lanka.

Tämän tilkkutyynyn tein 2000-2003.


Tässä on minun työ sarkaani. Sain kaksi nuista kansioista eilen. Pienimmän näistä olen saanut Tillkumuorin avustuksella aikaisemmin ja se menee kummitätilleni lahjaksi Inariin. Hän ei ole nähnyt minua pitkään aikaan ja skräppään elämääni liittyviä kuvia hänelle jotta olisin lähempänä häntä.

Valkoisen kansion hankimme Jaanan ja Tilkkumuorin kanssa Mummolleni joka asustaa vanhusten kodissa ja oleskelee siis paljon yksin. Hänelle kokoamme tähän paljon kuvia eri lapsukaisista, pistelyjä ja elämän eri vaiheita muisteltaviksi. Hänen päiviensä iloksi siis. Minä sitten skräppään mutta yhdessä keräämme kuvia ja semmosta.

Mustan sain sitten heiltä omiin kuviini ja terapiaksi jotta miettisin muutakin kuin vaivojani ym... Kiitos teille höpöille!!! =)