Kuvaus on aina ollut lähellä sydäntäni ja on jotenkin luonnollista minun lisätä tänne ottamiani kuvia luonnon ihmeistä, jotka minua ainakin herkistää miettimään elämän kiertokulkua ja auttaa nauttimaan myös elämän pienistä iloista/ihmeistä.

Ylempää kuvaa saa sitten miettiä mikä ihme se on kun emme ole Jaanan ja Tilkkumuorin kanssa saaneet sitä vielä selville. Yllättynyt Alempi on metsätähti kuten varmaan arvata saattaa. 

Rakastan kuvata kukkia, ne värit joita näämme omasta mielestäni niitä on vaikea tavoitella edes maalauksissa. Eli nämä kuvat jokainen merkkaa minulle maalausta.

Kuuluisa mökki jossa vietämme paljon aikaa kesäisin, syksyisin ja talvisin. Tältä se näyttää kun se kukoistaa.

Aravailkaa mistä tämä mahtava kuva on saatu? Vihje: se sijaitsee Torniossa.

Tämä on uusin kuva Prännärin mökin pihalta merelle... Olisin voinut katsella maisemia loputtomiin...

Tämä on myös sieltä Prännärin pihalta. 

Tämä on samaiselta reissulta Prännäristä. Tuossa olen minä ja Koirani Veeti. Olimme möyrimässä lumessa, minä kylläkin selkä ja muiden kipujen takia lääkehuuruissa mutta ulkona pitkästä aikaa.

Tämä on otettu Kemistä koulun ikkunasta. Kuva on vuosilta 2003-2006 en muista tarkalleen. Aivan ihana puisto, tuonne menimme kävelemään koska siellä oli niin ihana katsella syksyä.


Tämä löytyi kuvistani ja yllättäin Prännäristä. Tämä oli Syksyllä 18-vuotis syntymäpäiväni iltana. Juhlin siis Prännärissä ne.